vi trivs bra

Hallå!
Trondheim här. Man skulle nästan kunna tro att jag gått under jorden. Mer eller mindre kanske jag gjort de. Flyttat till Trondheim och börjat jobba. Efter en vecka här jobbar jag med lite olika saker. Hoppas på att inom en snar framtid få något fast.

Så länge vi inte har något internet i lägenheten så lär denna blogg förbli död. Inom en vecka lär vi ha det. Ska mingla vidare på donken men Hanna, Maja och Jen. Ikväll ska vi på bunnpris och handla strimlat kött så vi kan göra palt, friskt!! Hadeeeeee och kram!




Kommentarer
Postat av: vassi

Framsteg! Bättre med strö jobb än inget, men jag fattar att det kommer vara skönare med något fast! Saknar dig och alla andra tjejer. Ha det bäst <3

2011-09-16 @ 14:21:11
Postat av: Lotta

Bildbevis önskas på när ni gör palt :)



Kram !

2011-09-16 @ 22:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0