kompis de går bra nu

För första gången på tre veckor kan jag sitta vid datorn, online, i min säng. Jag och Jennilla ska ha en lugn morgon för första gång på rätt länge. Eftersom vi båda två nu har fått fast jobb så är man rätt trött jämt. På helgerna kommer jag extraknäcka på ett hotell som servitris. Så arbetstimmarna på en vecka lär bli många, men de gillas.

I eftermiddag ska jag och Jen på stan och gå i affärer, shoppingen är king här. Men de suger att man inte kan handla så mycket. Efter de är de jobb 15-00. Hörs!

PS. Vi har bildbevis på paltbakandet haha. Ska lägga upp de!










Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt att varva ner.

2011-09-26 @ 14:42:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0