26.09.2011

En första, tänkt lång, arbetsdag blev till en väldigt kort och tråkig. Har varit ledig från jobb sedan klockan elva, dock fick jag och de andra tjejerna betalt til kl fyra. En lite besvikels faktiskt, var sugen på göra min första dag på jobbet. Men men, kommer nog vara där tills jag kräks ändå. 

Sitter faktiskt för första gången och längtar hem lite. Efter tre veckor, inget oväntat egentligen. Mesig som jag är. Tjejerna som kom tillbaka från Sverige igår verkar ha haft de bra. De gjorde mig lite avundsjuk. Hade bett mamma att skicka med några få saker jag glömt. Emelie kom släpandes på en hel kasse med saker. Mamma och pappa hade tryckt ner allt de kunde i en platspåse. Bland annat marabou, vin och kakor. De är sånna saker jag inte kommer köpa här eftersom de inte är något jag behöver EGENTLIGEN. Jag och de flesta andra tjejerna har gett upp chips, godis, läsk och bytt ut de mot hårdbröd, tubost och vatten. Förövrigt kommer vi b-rundar på Østersund gate 15 väldigt bra överens, ikväll har vi krismöte, städ- och tvättdag. Haha. Jag trivs, absolut inget tvivel.


Kommentarer
Postat av: Sara

"hårdbröd, tubost och vatten" ? Det låter lite skämmande måste jag säga. Hoppas du unnar dig något gott från påsen mor och far skickade då. Saknar dig. Jag och anders håller på att planera när det passar bäst att åka hem, kommer kännas tomt när du inte är där. Låter bra att det funkar bra för er och jag hoppas ni hittar på något kul i mellan åt. Älskar dig bf!

2011-09-27 @ 13:44:09
URL: http://wiklundarn.blogg.se/
Postat av: Lotta

Om det är nån tröst, så är du saknad här hemma i staan :)

2011-09-27 @ 16:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0