17.11.2011

Efter lite Sverige besök i helgen så är jag nu en pojkvän och "de ensamma rummet" fattigare. Återinflyttad bredvid Jen vilket känns bra. Cirka fem veckor kvar till jul, vilket betyder cirka fem veckor tills jag får träffa mamma och pappa samt mina bröder. Trodde faktiskt aldrig jag skulle sakna de så mycket, är tydligen mer "mamma-kär" än vad jag trodde..

Den lilla fördelen med att Pontus åkt hem är att jag istället för 10 cm nu har 90 cm att sova på. Men när jag tänker efter så spelar de faktiskt ingen roll, jag vill ändå att han kommer tillbaka. För att slippa tänka så mycket på alla hemma så ägnar jag mina dagar åt endast arbete. Halva skatten i november gör de ju inte sämre.

Ett avnsitt av greys sen ska jag sussa med Jensan!! Jobb imorgon.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0