EN LEDIG KVÄLL

Sitter och kikar på utlandsresor, känns nämligen rätt sjukt att inte åka utomlands i början av sommarn. Var jag vill vet jag inte, men var jag INTE vill vet jag. Lär nog bli en sista-minuten resa om de ska bli av. Har nämligen en känsla av att jag kommer ha svårt att få ihop det med alla saker jag måste göra.

Men före de är det Stockholm som gäller. I helgen åker jag och mamma ner för en mamma-dotter-resa. Blir shopping, teater, goda middagar och en massa prat. Kommer bli sjukt trevligt och jättemysigt, ser verkligen fram emot de!!!

Nu ska jag ut på en löparrunda innan vi ska bänka oss framför tvn, måste försöka komma i sommarform. KRAM!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0