Nagelförlängning

Gårdagens krök blev bättre än väntat. Trots att vi bara var ca 20 pers i huset som ramlade runt så verkar de som om jag ska vara rätt lycklig att kåken fortfarande står. Att elda i en badtunna har aldrig varit min grej, den som står på vår baksida har jag kämpat att få igång upp emot 100 gånger men aldrig lyckats. Därför överlät jag de igår till de andra gästerna. Vi kan väl säga som så att både ett och annat brann rätt bra.

Idag har jag städat, städat och städat. Tanken var att jag och Pontus skulle hjälpas åt, men han ligger fortfarande och sover (?). Jisses. Imorgon kommer mammsen och pappsen hem och jag skämtar inte när jag säger att de är finare nu än när dom åkte (bortsätt från badtunnan).

Nagelförlängning har jag också gjort. Bästa jag gjort i hela mitt liv (efter att skaffa en iphone). Dock blev dom inte så långa men de beror på att jag har så korta naglar. Om fyra veckor ska jag dit igen och då kommer hon kunna göra längre. Men nu måste jag kila, ska på 360 innan kvällens slutspelsmatch börjar. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0