Grillning i mängder

Trots bakfyllan tog jag, mina bröder och några till oss ut på en skotertur med grillning. Rätt imponerad över mig själv egentligen med tanke på gårkvällen. Härligt var de i alla fall och absolut värt de.
Igår bjöds de på middag hos Petra vilket var jättetrevligt. Ett och annat glas vin lyckade ju också slinka ner. Kan fortfarande inte förstå hur jag och Jen kunde gå in som tvåa i sällskapsspelet "men andra ord". Fullast och fattade minst. Kanske har att göra med min och Jennillas unika förmåga att förstå oss på varandra (?).
Alldeles strax ska jag tugga i mig grillat för tredje gången den här veckan, snacka om lyx. Kvällen är fortfarande ett frågetecken, tips nån?? PUSS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0