I väntan på att somna, 10 saker om mig som alla ni okända människor inte visste.

1. Jag älskar att träna och skulle nog ibland kalla mig själv en träningsnarkoman. Spelar både hockey och fotboll, samt att jag har ett träningskort på 360 som jag älskar. Kan mycketväl bli en vecka med 7 träningspass.
2. Jag har väldigt svårt att vara själv.
3. Jag har ett väldigt dåligt beroende. Jag snusar. Planerade att sluta efter nyårsafton men de blev ganska svårt eftersom alla mina kompisar förutom Fransson snusar(och även hon ibland???).
4. I sommar kommer jag troligtvis uppleva min hittills bästa dag i mitt liv. Då ska min bästa kompis gifta sig och jag ska vara brudtärna.
5. Jag har en tendens att göra eller säga saker som jag ångrar ganska fort.
6. Jag är ett planeringsfreak och planerar de mesta till prick och punkt trots att jag älskar impulser.
7. Jag föredrar ringar framför halsband och örhängen.
8. Jag hatar öl och dricker de aldrig någonsin på fest, hur full jag än är.
9. Just nu pluggar jag för trettonde året i rad, tekniskt basår, så jag senare ska kunna läsa vidare till ingenjör.
10. Jag är som två i en. Älskar att sätta på mig klänning, högklackat och ett ton med smink sen springa runt bland uteställerna full. Men jag älskar också att sätta på mig en vandringsväska på 20kg, vandringsdojjor och mjukiskläder för att sedan gå flera mil berg upp och berg ner. Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0