8 januari

Efter en bowling-kamp som slutligen blev rätt så rafflande så beslöt vi oss för att avrunda kvällen så. De var många trötta kroppar som helst bara ville lägga sig i sängen och sova. Jag och Ida vann den tävlingen mellan oss mot Erica och Matilda. Om jag inte minns fel så var de säkert med flera hundra poäng. Den totala vann dock Ida, men inte med så speciellt många poäng över mig. 1. Ida 2. Elin 3. Matilda 4. Erica. Hehe.

Nu funderar jag på att antingen tanka en film eller plocka fram kemiboken. Frågan är hur långt man ska dra pluggandet? Överambitiös eller inte alls ambitiös? Vanligtvis brukar man ju var asknall vid denna tidpunkt en fredagkväll.. nåväl, återstår att se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0