26 januari

Hej läsare!
Gav mobilblogg ett försök tidigare idag på waynes. Ser dock nu att de inte alls gick bra. Ni som gör de tycker antagligen de är jättelätt, men de tycker inte jag för jag vet inte hur man gör ännu. Hursom hade jag tänkt lära mig inom kort. Såå vänta bara.

Munnarna gick som vanligt varma idag på waynes. De har en tendens att göra de då både jag och Sara är i farten. Tycker nästan synd om våra föräldrar, när jag och Sara var små måste vi pratat deras öron ömma, likaså nu. De är då tur att vi har varandra, vi älskar båda att prata fort och lyssna mycket. På fredag ska vi avrunda hennes vistelse här i stan med en lunch någon stans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0