17:21

Ett tips till er hungriga.
Åk på MAX fem i tolv, beställ någon billigt. (De gjorde jag, en liten hamburgare för att jag INTE skulle äta pommes. Detta för att dämpa mitt beroende till de.) Har du sedan lika tur som jag hade så kan du mycket möjligt få både graits pommes och smältost eftersom de är stängning och de är mat över, hehe. Gratis är gott och rätt väärt.

Har nyss kommit från 360 och krubbar parisare med potatismos, påtal om mat är de faktiskt ganska gott. På en liten stund ska jag sätta mig i bilen och köra mot stan för att möta upp bästis på busstationen. Där ifrån är de tänkt att vi ska ta oss till W för en myspysfika. Jag saknar henne så de springer i benen. Hörs senare.

Hittade en bild på min mobil...................


Kommentarer
Postat av: Anonym

En av ens sämre stunder ser jag.

2011-01-28 @ 02:49:28
URL: http://jennilla.blogg.se/
Postat av: Frans

Hihihi bra bild<3

2011-01-28 @ 03:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0