vi måste lära oss att uppskatta livet när vi är friska

Tack fina Sandra för att du fräschade upp min blogg. Börjar sakta men säkert bli less på allt omkring mig. Har legat i sängen hela dagen, en hel fredag. De är absolut inte likt mig och de är absolut inte roligt. Rastlösheten går mig på nerverna. Skulle kunna tänka mig att göra i princip vad som helst bara för att slippa ha så tråkigt, men jag måste vila. Imorgon ska jag vara frisk (har jag bestämt), vill på stan och tröstshoppa eller nått.
På ett tag bjuds de på god fredagsmiddag hemma, ber till gud att jag får behålla den maten i magen!!! Nu ska jag ta ett bad.

 
när fyllan hade tagit över på nyårsafton!!!!

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

Anmäl dig till dagens blogg om du vill, vinnaren väljer jag ikväll, lycka till!



http://nathalienyren.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang-17.html#comment

2011-02-25 @ 17:40:08
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0