Rastlös är bara förordet

VART BOR DU? Sjöbotten och ibland ganska ofta på bladg.
TRIVS DU DÄR? Absolut, skulle väl dock aldrig skada med nått eget
HAR DU KÖRKORT? JA
ÄGER DU NÅGRA CONVERSE? NEJ
FAVVORITDJUR? Katt. Sen jag varit liten har vi haft de
VAD SPENDERAR DU DINA PENGAR PÅ? Kläder antar jag, endel mat också
SENASTE KONSERTEN? PDOL kanske? Var väl inget effektivt tittade då men
FESTAR DU MYCKET? allt är relativt
SPRIT, CIDER, VIN ELLER ÖL? ALLT förutom öl
BRUKAR DU BLI FÖR FULL? Kan hända
ANTAL KUDDAR I SÄNGEN? Max 1 ibland 0
ÄTER DU FRUKOST? Minns inte senast jag åt frukost...
KAN DU BAKA BULLAR? Vet ej, har inte testat och är inget fan av bullar heller, så de lär vara ett tag tills jag testar
HAR DU VARIT MED I SCOUTERNA? JA
BLÄCK ELLER BLYERTS? Ska jag anteckna, bläck. Ska jag göra uppgifter, blyerts.
VAD HAR DU FÖR MOBILOPERATÖR? Telia Max 25 surf
MC DONALD'S ELLER BURGER KING? MCdonals såklart!!
ÄR DU ALLERGISK MOT NÅGOT? Lögner
MÜSLI ELLER CORN FLAKES? Müsli
ÄGER DU ETT BUSSKORT? Nix. Har gjort de hela mitt liv fram tills i år
DRICKER DU GUL, BLÅ, GRÖN, RÖD ELLER BRUN MJÖLK? Inget av de, dricker inte mjölk
VAD ÅT DU TILL FRUKOST IDAG? Några skedar hälsofil till frukost/lunch
NÄSTA MÅL I DITT LIV? Klara av matteD och E(??)
HUR SVARAR DU I MOBILEN? Hej, det är Elin. 
VEM RINGDE DU SENAST? Pappa
VAD SA DEN SENASTE DU PRATADE MED? "vi hämtar dig på en halvtimme"
ANTAL SÖMN TIMMAR I NATT? Med tanke på att jag är sjuk och ledig så blev de ganska många, typ 9
SOV DU ENSAM? NEJ
BRUKAR DU SNUSA? Ja
VAD INNEHÅLLER DIN FAVVOLITMACKA? Nått standard, skinka eller ost
TYCKER DU OM DIN PAPPA? Ja
BRUKAR DU KOMMA I TID? Har aldrig varit min starka sida
HAR DU BRA KONDITION? Jag har haft, ingen aning nu
NÄR MÅR DU BRA? När jag är med dom jag älskar och gör saker som jag älskar, typ solar, dricker vin osv
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST? De var lite sjukt ett tag sen så jag minns inte
HUR KÄNNER DU DIG NU? Halvsjuk typ?
VAD PLUGGAR DU? Tekninskt basår
ÄR DU SMART? Absolut inte allmänbildad, men får jag plugga kan jag
BLIR DU BRA PÅ KORT? De kan jag inte påstå
VAR DU AKTIV I SKOLAN? Hela gymnasiet blev jag och Julia kallade plugghästar.. såå typ kanske haha
VAD SAKNAR DU? Min bästa kompis Sara
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST? I helgen för att jag var för full och känslosam typ?
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET? Nix
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Jo, myspys med pope. Hade kanske varit bättre om jag varit frisk.
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN? Vatten
RAKAR DU BENA? Självklart
ÄR DU NYTTIG? Hmm, ibland kanske
NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG? Försent när jag stiger upp halvåtta.
PROJEKT JUST NU? Skolan känns om ett jävla stort projekt
VAD BORDE DU GÖRA? Vila så jag blir frisk, kanske äta?
VAD VILL DU GÖRA NU? Vara frisk och vara med mina kompisar.
JAY LENO SHOW? Va? TV..nejnej
ÄR DU BLYG? Inte för 5 öre
ÄR DU POLITISKT AKTIV? NEJ
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG? Vaknade vid elva
VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA? Inga helt seriöst
VILKEN IDROTT SYSSLAR DU/HAR DU SYSSLAT MED? Oj!!! Ridning, simning, innebandy, lite tennis och squash, men nu hockey, fotboll och gym.
VILKET DATOR(tv-spel)SPEL SPELADE DU SENAST? Typ Mario Cart hemma hos Sebbe?
VILKET DATOR(tv-spel)SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL? Neej, inte dataspel
VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV? De är roligare att öppna brev så länge de inte är räkningar
HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV? NEJ
ÄR DU BISEXUELL? NEJ
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? De är olika, en liter vin?
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? Joo
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR KILLE FÖR EN DAG? De mesta, testa ha sex i alla fall
HAR DU STJÄRNOR OCH KAJAL? Kajal jaa?
BRUKAR DU SMINKA DEJ? Jo en hel del
VEM/VILKA HAR BETYTT MEST FÖR DEJ I DITT LIV? Många, nämner inga namn. Men nära och kära som vet vilka de är.
ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? De mesta, absolut
OM INTE, VAD VILL DU ÄNDRA PÅ? Annat jobb, inga studier eller sjukdomar.
HAR DU STADIGT SÄLLSKAP? Ja
VAD VILL DU JOBBA MED? Har bara två små krav, bra betalt och skoj, annars bryr jag mig inte ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0