24 februari

Ligger i sängen och tycker synd om mig själv. Mamma slutar aldrig envisas med mig om att jag har magsjuka, men jag vägrar tro henne. Jag har bara kräkts en gång och har de inte. Har bara ont i magen så jag vill gråta. Påtal om att kräkas så passade jag på att göra de i skolan imorse, valde dessutom inte att åka hem heller. Snacka om att inte gilla att missa saker i skolan. Hursomhelst ligger jag och väntar på mina favorit kille som ska ta hand om mig, han är så snäll. Imorgon är jag ledig, mår jag bättre ska jag och Pontus hitta på nått skoj. Återstår att se. Hörs.




Kommentarer
Postat av: Iddeee

FIIN FINA DU !!!

2011-02-25 @ 15:11:00
URL: http://idaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0