23 februari - come back and haunt me

5e bilden: En gammal bild på dig själv.



Inte en blekast aning hur gammal jag var här. Detta är antingen för jag inte vill minnas eller för att jag har förträngt de, eller antagligen båda två. Jag är tack och lov inte denna dam nu.

Har ägnat den senaste timmen att skriva ett CV och då själv inte ens åt mig själv. Min lillebror kom nämligen på den briljanta idéen att han skulle städa mitt rum om jag skrev honom ett CV. Toppen tyckte jag eftersom jag hatar att städa och älskar att skriva. Dock är rummet inte rent än, kan kanske få vänta i evigheter på den där städningen. Kommer i alla fall inte röra en pryl från golvet själv. Nu ska jag slänga mig i duschen och sen krypa ner i min kalla säng. BLÄ. Hej.

Kommentarer
Postat av: Jullan

Eeerliinoooo paarliiinooo ;) hihi.

2011-02-23 @ 11:49:17
URL: http://juliaoanette.blogg.se/
Postat av: Elin

Ha-ha-haaa jullan!!!!

2011-02-24 @ 10:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0