12:08

3e bilden: En bild på någon i din familj.



Jag har dom två finaste bröderna man kan tänka dig. Får äran att vara både lillasyster och storasyster. Brukar välja vad jag vill vara efter situation. Vill jag få min vilja igenom agerar jag nog alltid lillasyter så mamma och pappa drar allt till min fördel. Hur som helst är de här min lillebror, han är både snäll och dum. Snäll när han gör som jag säger och dum när han säger emot.

Tanken var att jag skulle sova ut idag. Första dagen på hundra år. Men när man vaknar och känner sig dunderbakis är de ganska svårt att sova vidare. 5 härliga timmar fick jag inatt. Ska kliva upp och göra mig redo för kvällens bravader. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0