01:58

Ligger i sängen, fortfarande stenfrusen och önska att jag hade en stor, varm pojke som kunde värma mig. Men icket. Kylan ute får mig att kräkas, mår så dåligt över de att jag inte ens kollat på termometern. Jag vill inte veta hur kallt de är. Hur som helst är de tillräckligt kallt för att BMW ska total vägra att fungera. Blev då heller inte den bästa stämningen på jobbet när jag var 45 minuter sen..... Efter skolan och jobbet racade jag istället med min söta lilla polo till träningen för att där göra slut på den absolut sista energin för dagen. Nu ska jag blunda och hoppas på att den där pojken snart ramlar in och ner i sängen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Typiskt BMW, min startar inte heller nuförtiden.

2011-02-17 @ 21:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0