PDOL

Livet rullar vidare. Helgen och PDOL var skoj, väldigt skoj. Dock kunde vi väl alla sex tjejer ganska fort konstatera att de lär bli vårt sista besök på några år. Känns lite som om man vuxit ifrån de. Folk var de väl heller ingen brist på, många kanske tyckte de var lite väl mycket. Att gå på en bajamaja var en timmes träningspass..

Idag har jag hunnit sola på sjöbo för första gången i år, åkt vattenskidor och nästan dödat mig själv, kört gokart med famlijen och vunnit över min lillebror(!!!!!), varit på café kajutan och käkat räkmacka likaså med famlijen och planerat Norge. Nu är jag trött. Men till alla som vill veta så bär de av mot Norge, antingen Trondheim eller Oslo om ca en månad. Hur länge vi blir där är fortfarande oklart. Nu ska jag krypa ner i sängen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0