for the first time

Idag fick jag igen min första tenta på universitet och till allas förvånad klarade jag de. Har varit nöjd med all rätt hela dagen kan jag lova. Har förutom de hunnit med lite häng med b-rudarna, tränat och såklart plugga. För på torsdag väntar nästa tenta. Efter att nu ha byggt på mig lite självförtroende kanske också de går vägen. 

Nu ska jag krypa ner i sängen, morgondagen kommer bli en lång dag. PUUUSSS

 

Såhär tillbringade vi halloween 2009. Vinglade runt fulla på Stockholms alla gator. Love life.


Kommentarer
Postat av: Idha

Din lilla gomme. :) Det heter antingen tenta eller tentamen. Du måste ju säga rätt när det nu gick så himla bra. Grattis!

2010-10-28 @ 21:09:57
URL: http://samboronbon.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahaha sådär ;D!

Tack så mycket. Miss you!

2010-10-30 @ 11:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0