you don’t laugh the way you used to

Livet leker och jag är glad, trots att jag inte festar en fredagkväll. Detta till störst del eftersom min bästa vän kommer hem ikväll. Dessutom fick jag med mig två tröjor (tack mooaaa) och en ny foundation idag från stan, förutom detta är de helg och jag slipper sitta vid skolbänken. Nu ska jag styra upp mig lite sen kila över i grannhuset som på den gamla goda tiden. Imorgon drar jag en sväng till Umeå och sen senare på kvällen ska jag möta upp b-rudarna för nått slags häng, återstår att se vad de blir för nått. Ha en trevlig kväll!! PUSS
 












Kommentarer
Postat av: Jullan V

Näst sista bilden, den omtalade "Erlino" ;)haha.

2010-10-06 @ 23:29:40
URL: http://juliaoanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0