I know it makes no sense but what else can I do, How can I move on when I'm still in love with you.

Jag, Jennilla och Erica gör ett tappert försök att se HP. För mig som aldrig sett filmerna är de ganska intressant egentligen. Har som inte efter två filmer riktigt förstått varför så många männsikor älskar den serien med filmer. Jag verkar tycka att dom är så bra att jag somnar, för de gjorde jag igår, samma sak Erica. Jennilla är den enda som går in för de ordentligt. Imponerande.
Ikväll väntar kanske den tråkigaste kvällen någonsin. Alla mina kompisar (förutom Erre) går på toxic samtidigt som jag tänker sitta hemma med mammsen. De blir tydligen så när man jobbar till nio och ska upp i ottan för att åka buss till världens ände..usch
HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0