hej elle, tänkte att jag skulle ge din blogg lite liv och producera ett inlägg.

Hej alla glada. Nu har elin finbesök på bloggen. Men det blir inte alls lika kul om ni får veta vem det är så jag håller det för mig själv.

Sitter förtillfället hos Jennsan och minglar på som vanligt. Vet att elin inte gjort på mycket alls av sin lediga dag idag. Hon tog en dusch där vi 4 sen tror jag att hon kan begett sig till jennilla inte så långt efter det. Tränat har hon också gjort och hon ramlade olyckligt på tummen i början av träningen vilket ledde till tårar blod och lagkamrater som skulle trösta. Hon fick hjälp av med utrustningen och den luktade ..... gott.
Basic att det skulle vara slut på varmvatten i självaste kopparhallen också så elin fick åka hem och duscha.

Tror inte elle har berättat så mycket om sig själv här på bloggen så jag skulle faktiskt kunna hjälpa er med det. Kan vara lättast om jag gör det i punktform så här kommer det:

- Elin älskar att ha komandot och hatar folk som vill styra henne.
- Elin hatar öl
- Elin älskar när man kallar hos för erlino, sååå do it
- Elin gillar att dansa när hon är full
- Elin föredrar ketchup och chilisås i sin frensch(?)hotdog så om ni mot förmodan skulle vilja bjuda ut henne på en sådan så vet ni vad ni ska beställa
- Elin är dålig på att prioritera när det gäller alkohol och hockey
- Elin är totalt värdelös på korsord så fråga henne aldrig om hjälp


Såja om ni krigat er igenom detta underbara inlägg så säger jag grattis till mig själv som fått er så intresserade av vad jag har att skriva.
Nu går vi vidare. ses hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0