2 maj - jag har undrat hela mitt liv hur det känns att förlora

Känner jag bli tokig. Hur kan dom göra så att det är omöjligt att deklarera? Jag fattar ingenting men verkar tydligen ha deklarera nu. Hahah, tänk om jag gjort fel. Då blir det lite sjukt inga pengar, vore ju såå annoying.

Helgen har annars varit rätt mingel, bortsätt från mitt nervsammanbrott och barkfylla i fredags. I afton har jag, Erica och Sara besökt mitt och Ericas såkallade andra hem nuförtiden - bowlinghallen. Känns jättejobbigt att jag började med att sträcka mig i armen, hade annars kunna prestera bättre.....................PUNKT sen. Känns skönt att få tänka på annat.

Nu ska jag göra de jag älskar mest - plugga. HEJDÅ



Varsåågod Erica ♥ HAHAHA


Kommentarer
Postat av: eeerica

Tillägger att du forlorade med multum, och den ihjäl pussade generaldosan ligger i min hand<33<3 tack Elin :D

2010-05-03 @ 09:51:51
URL: http://ericavasilieva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0