11 maj - It's too late to make it right. They say time heals everything. But I'm still waiting.

Försöker komma på några bra ord som förklarar hur less jag är på skolan. Men jag kan inte komma på några som ens är i närheten av vad jag känner. När jag gör valet om jag ska läsa till hösten eller inte ska jag minnas dom här dagar då jag satt och slet med inlämningsuppgifter och prov. Förhoppningsvis ställs jag inte ens framför de valet utan istället flyter planerna om att flytta till Stockholm på som tänkt.

Mina dagar är nuförtiden rätt enformiga, antingen tränar jag och pluggar. Eller så jobbar jag och pluggar. Helgerna går ut på att försöka underhålla mig själv med alkohol eller någon annan form av nöje, skojjj...  Fanny ringde nyss från Kroatien, verkar som ett krig där nere. Längtar lite sjukt tills jag får vara med. Saknar dig tjejjen. Även tjejjan som drog till Cypern igåår. PUSSS



2007


Kommentarer
Postat av: Fredde

snälla stick inte till Stockholm.

2010-05-13 @ 12:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0