9 maj - fjorton dagar, wioojababdabadaa

Imorgon är det två veckor kvar till ayaa och jag lovar er att det är det härligaste jag kan tänka på. Just nu sitter jag och skriver en monsterhemtenta i shb, utöver de har jag ett tal som ska skrivas, ett prov som ska göras och en recension som ska kastas ihop. Plus en hib uppgift. FYYY FÖR LIVET!!!
Allt detta på sex dagar typ. För det är vad som är kvar för mig i skolan, i klass FL3. Fattar inte om jag ska skratta eller gråta.

Lyckats med att vara nykter i helgen ockå. Imponerad av mig själv faktiskt WOW. Kanske lika bra med tanke på att jag efter 24 maj kommer förtära alkohol mer eller mindre varje dag enda fram tills dagen efter studenten. Jabadabado.

Nu ska jag fortsätta slita sedan träna. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0