19 maj - Oh, this is stupid, i'm not stupid.

Forsränningen och höghöjdsbanan i Ekorrsele var något utöver de vanliga måste jag säga. Igår eftermiddag var det en chockad SPFL3 som klev ur båtarna. Att försöka simma i forsen eller älven är nog inte nått som någon av oss kommer testa igen, i varje fall inte jag. Lyckades svälja halva vindelälven tror jag. Att få en kallsup är rena härligheten jämfört med det jag fick. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så säker på att jag skulle dö. Men trevligt hade vi.

Resten av dagen har gått åt till plugg, plugg och plugg. Samhällstentan är KLAR, lika så talet!!! Nu återstår bara en uppgift innan jag har gjort mitt på gymnasiet. Nu ska jag samla mig. HADEE

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0