1 maj - man lär sig av sina misstag

Tjohejbara. Gårkvällen var helt ok. Hade troligtvis tyckt den varit bättre om jag minns lite mer. En liter vin och shottar var liiite över gränsen igår. Dock så var det väl tanken från början. Men jag tror ändå att jag ännu en gång fick lite för mycket av de goda.
Förlåt till alla er som jag besvärade och tack till alla er som hjälpte mig (har ingen aning om vilka). Tappa mitt SNÖarmband och kontokort lyckades jag med också. Eller VISAkortet tog automaten. Jag hatar den automaten. Jag kan omöjligtvis slagit fel kod tre gånger? Kan någon av mina tjejkompisar berätta vad jag höll på med? Hur tänkte jag? Nu inser jag hur värdelöst livet är utan pengar.
Tanken var att gå på galej ikväll också. Men när jag insåg att jag valde mellan att dö eller leva så var valet att stanna hemma ikväll ganska lätt. HEJDÅ



Så här känner jag mig just nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0