26 mars - BFFFFFFFs

Tjadå.
Idag har William köpt balbiljetter åt oss. Hihi. DAGENS ELOGE går till William som kom ihåg det, hejjjja!!!!!!!!! Till er som inte vet är det han jag ska vandra hand i hand med upp för röda mattan till station åttonde juni. Känns hur som helst genast mycket bättre. Kändes faktiskt lite osäkert att stå ute med flera tusen på balsaker när man inte ens hade en biljett in på kalaset. Imorgon bär det däremot av till station åtta för annat än balen, nämligen feeeeeeeeeeeeeeeeeest!!

Kvällen har annars tillbringats, som många andra kvällar, tillsammns med Sara. När vi sitter och skämtar om helt värdelösa saker och mobbar varandra och skrattar för vi är så fula, när vi snackar skit och när vi bara minglar med en kopp kaffe eller något annat, så tänker jag ofta på hur det kommer vara den dagen hon lämnar mig här.
Jag kommer alltid vara den som är lyckligast för att hon flyttar till den hon vill leva resten av sitt liv tillsammans med. Det vet hon. Men jag vet också att jag kommer vara den som gråter mest när hon packar sina väskor och vinkar hejdå. Försöker trösta mig själv genom att tänka på att det är jul en gång per år och då måste man träffas. Det är sånt släkt gör. Och ja, jag vet Sara, jag överdriver.



Nu ska jag sova. NATTTTTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0