3 mars - lever livet

Måste erkänna att jag mår som en gud idag, gipsfri! Grönblå men lycklig. Visste inte att man kunde vara så lycklig över att kunna klia sig på armen!!!! Börjar bli nervös över vinterT imorgon. Jag och Vallin lottade om vem som skulle få sova i mitten, gissa vem som vann? JO JAG! Kalla mig aldrig jumbo igen. Just nu är det ett krigsväder utanför huset, men de ryktas om -5° och sol imorgon, vore guldet!

Ikväll blir sista gången jag träffas mammi, pappi och elle innan de beger sig till varmare platser. Känns väl sådär. Man är fortfarande hjärndöd som inte hänger med. Skulle döda för en brun kropp nu. Men jag kommer ha det underbart hemma, på fredag flyttar Iddeb in huset. Mingelkvällar med vin osv <3. Nu ska jag packa innan Sara kommer hit. SARA TILL BIF! ♥♥ Hihi.




Kommentarer
Postat av: fanny

HÄR BEHÖVS DET INGEN BRUN UTAN SOL;);) Här bränner man sig ändå...PUUUSSSS

2010-03-04 @ 21:09:35
URL: http://fannyagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0