28 mars - jag är less på snööö och kan absolut inte vara ensam om de

Jag finner inga ord som förklarar hur förbannat less jag är på snö. Snö som faller och är i vägen när jag kör bil. Att Skellefteå inte har några plogbilar gör saken fan inte bättre. Snart är det april och var är våren, soliga dagar med plusgrader? Åhhhhh.

Magen verker och ögonlocken är tunga som bly. Att jobba dagen efter fest måste vara det mest krävande som finns. Varje gång jag gör det säger jag till mig själv att de ska vara den sista. Men konstigt nog gör jag det helgen efter ändå.

Nu blev klockan helt plötsligt tre istället för två också. Dags för min kropp att natta. Imorgon ska jag sova ut för första gången på minst hundra dagar, JAA. Snälla ring inte och väck mig.
 


Gör mig brun tack. HEJDÅÅ

Kommentarer
Postat av: Ellan

sv: men gud så bra att gipset är borta ;) stackarn!

Jo med mig är allt bra, hur är det själv?=)

2010-03-28 @ 12:44:44
URL: http://eelinbackstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Spelar ingen roll vad du skriver, säger, tänker och gör. Du är ändå den vackraste personen i världen, med en fantastisk blogg =) Kram på dej.

2010-03-28 @ 15:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0