29 mars - And don't tell me you're sorry 'cause you're not

Oväntade pengar är ganska härliga. Typ som semesterersättning. Jag vet knappt vad det är men älskar det ändå. Den ger mig några extra, fina tusenlappar den här månaden. Oväntat och jätteskönt. Tack och bock min chef!

Dagen har annars varit rätt bra trots att det enda jag gjort är att jobba. Kanske beror på att jag för första gången på väldigt länge sov mer än fem timmar på en natt typ.  En kort och härlig vecka med få lektioner, födelsedag(WIEE) och trip till Hemavan väntar härnäst. Dock väntar ett evighets skrivade då istället. Kan därför inte påstå att jag känner mig ledig imorgon fast jag egentligen är det. Några miljoner sidor historia A och B ska skrivas med b-ö-r-j-a-n n-u. HADE.
 


Det är skoj att se att man kan bete sig. Kaaan inte bärga mig till AAAAAAAAAAYA!!!!! 8 veckor kvar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0