14 mars - I know you well, I know your smell.

Då var sportlovet över. Känns som de gått två dagar sedan jag var i skolan sist. Just nu minns jag inte ens vad jag gjort allt mest hela veckan. Jag är så förbannat trött. Tanken var att jag skulle vila upp mig på lovet, men icket. Är mer trött nu än vad jag var när lovet började. Har i varje fall hängt med Idde varje dag och det mår jag så bra över. Mår också som en gud över att mamma och pappa kommit hem, att dom är bruna och fina är väl mindre skoj. King är även att Quatsi lever och har de bra i Alperna. Och att Sara kommer hem idag.

Nu ska jag antingen ta livet av mig så jag slipper skriva projektrapporten eller ta tag i mitt liv och skriva den. Hejdå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0