1 mars - you don’t laugh the way you used to

Helgen har varit lite blandad. Delat hotellrum med Erica på First Hotell i Sundsvall. Var de bästa mingel på ett tag, sömnmingel och så ♥. I Sundsvall har jag och mina lagkamrater gjort en massa roliga saker, bland annat matchat. Resultaten låter vi bli att prata om! Dock kan slutet på den här helgen varit bättre. För det är rätt annoying att sitta och skriva med en hand på tangetbordet och ha den andra ingipsad och död. De senaste dygnet har jag och mamma tillbrigat på akutet. Känns därför rätt skönt att vara hemma. Vad som har hänt i min lilla hand vet jag inte riktigt än. Ska röntgas igen snart. Nu måste jag sova. Vi hörs. Haddd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0