1 mars - I just want to catch you if I can



Känner mig efterbliven när jag inte ens kan sätta upp håret själv, plocka upp datorn från golvet eller göra några andra simpla saker som jag brukar. Vaknade nyss och var på sämre humör än någon som inte sovit och ätit på två veckor. Måste hitta på något som får mig på bättre humör. Mingel brukar funka, men jag är konstigt nog inte sugen. Fattar inte ens hur jag orkar skriva med stor bokstav. Saken blir inte bättre av att Q är i Schweiz i miljarder år och att min storebror flyttar hemifrån idag. Hej då.


Kommentarer
Postat av: fannnnnnnnnyyyyyyyyy

VEM FAN ÄR Q? JAG HETER FANNY!1!!1

OCH JAG ÄR I FRANKRIKE FÖR HUNDRA GÅNGEN...

tack på förhand..

2010-03-03 @ 00:22:32
URL: http://fannyagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0