29 mars - Keep smiling, keep shining. Knowing you can always count on me, for sure.

Dagens träningspass var höjdpunkten på denna dag. Då kanske ni förstår hur händelserik och rolig dag jag har haft. Känns som fingrarna snart växer fast i tangentbordet.
Imorgon är det en kort skoldag, en lektion närmare bestämt. Efter de bli det till att fortsätta skriva och senare gå på hockey tillsammans med Idde. Wieee.
Nu ska jag springa tre varv runt huset så jag blir trött och kan sova. Igår låg jag halv två i sängen och var klarvaken. Vaknade dessutom av sms halv fyra och blev piggare än vad jag någonsin har varit en morgon. Däremot när väckaren ringde klockan tio, ja då ville jag inget annat än sova vidare. Sånt stör mig.
MONI.



Vi kommer klara oss bra i huvudstaden ♥ så de så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0