29 mars - But I don't mind. Sleeping to dream about you and I'm so tired.



HEJDÅ i hundra år min bästa vän ♥....

Ett arbete avklarat. Nu börjar det andra och omöjliga. Märkligt att jag känner så när jag själv har valt ämne. Vågar inte ens säga vad jag valt för ämne. Det är så ogenomtänkt så jag skäms. Ha en fin dag läsare.  

Dagens klädsel: Träningsbyxor, zip och fula sockar.
Dagens låt: Som alla andra. Sleeping to dream.
Dagens frisyr: Man skulle nog kalla det en ful hästsvans.
Dagens smink: Än så länge utan.
Dagens händelse: Plugg? Fy så boring.
Dagens planer: Plugg och träning.
Dagens vill ha: En miljon så jag kan köpa vad jag vill.
Dagens saknad: En normal människa som jag kan hänga och plugga med.
Dagens tråkigaste: Ton skolarbete.
Dagens roligaste: Att jag druckit tre koppar kaffe på hela dagen och inte ätit ett skit.
Dagens finaste: Min outfit (Y)
Dagens måste: Plugga, men jag orkar inte.
Dagens köp: Inget än så länge, men de ska det bli ändring på. Studenklännigen ska beställas. 
Dagens sjuka: Nae, känner mig typ jättefrisk.
Dagens kärlek: Till Ida Brännström som orkar höra på mitt skitsnack.
Dagens mående: Helt utmärkt när jag fått träna.
Dagens personer: Alla som säger ja till att komma och mingelfika på min födelsedag kommer bli dagens person!!!! Återstår att se hur många de blir.
Dagens puss: Hejdå puss till Sara. (KOM FÖRBI INNAN DU DRAR SÅ FÅR DU EN)
Dagens citat: "Det ordnar sig alltid" och "Man lever bara en gång".
Nyss: Gjorde klart ett ena skolarbete.
Nu: Ska börja på mitt andra äckliga skolarbete.
Ser framemot: Att träna ikväll, blir klar med skolarbetet, få påsklov, festa och flytta till Sthlm.
Tankar: Alldeles för många.


Kommentarer
Postat av: Anonym

flytta till sthlm?

2010-04-06 @ 17:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0