16 mars - You and I both.

Tjena då.
Sitter med Sara och minglar i sängen. Och ja, jag vet att vi överanvänder ordet mingel. Men det är ganska skoj eftersom det är många som stör sig på det. Har hjälp henne att söka högskola och måste erkänna att jag själv känner lite panik. Imorgon var det tänkt att jag skulle åka till Bygdsiljum med hela FLlinjen. Men jag känner mig inte alls i form för det så jag ska vila upp mig på bästa sätt hemma istället. Tänker nämligen avolsut inte bli sjuk så jag inte kan spela i helgen. 

Har fått endel påhopp från mina kompisar angående mina tvättkunskaper. Allt ordnar sig tjejer. I Stockholm kommer vi troligtvis anlita någon som tvättar och städa åt oss. Eller får självaste städtjejen flytta ner, Quatsi ♥. Hihi.

Nu fortsätter kriget med projektrapporten som strax är klar, skönt!!!!!!!!!!!



Vad kan året ha varit? 2006?
Jag älskar dig precis lika mycket idag ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0