1 april - ja må jag leva

Nittonde födelsedagen avklarad. Och det var en härlig sådan. Fina presenter, härligt sällskap och fika gjorde min dag. Hihi. Egentligen en värdelös ålder, men ingen kan ta ifrån mig mitt tycke om att det är roligt att fylla år. Vem kan exempelvis tycka att det är tråkigt att få presenter, pengar och presentkort?

Det var dumt av mig att skjuta fram dagens skolarbete. Fy så dåligt jag mår över det. Mår i och för sig inte dåligt över att jag måste göra det nu, trots att jag är tröttast av alla i hela världen. Utan de känns mer jobbigt imorgon när jag blir väckt klockan sex och har sovit alldeles för lite. Imorgon bär det nämligen av till Heeemavan. Säger som Filip Törner skulle sagt, balsam för själen. Haha. Nu ska jag skriva så fingrarna ryker. PUSS och tack igen alla som grattat mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0