24 juni - freeeeedom

Trots att de var varmt och vi blev jagade av en gigantisk flugsvärm samt höll på bli ihjälkörda så gick dagens träningspass på 2 mil inlines tillsammans med Erica riktigt bra. Antar att jag kommer vara öm i både rumpa och rygg imorgon. Men de ska bli skönt, träningsverk är toppen. Då känner jag i varje fall att jag gjort något ansträngande.

Imorgon är det klassfest, hör och häpna, jag har inte ens en klass. Hur som helst är de dags för FL3 att rulla igång igen. Tåget går mot premiären på lanternan, SKOjjj så in i.

Något annat som är roligt är dom här bilderna, hittade dom bland bilderna från ayaa. Vilka i mitt kompisgäng har så lite att göra att dom kommer på något sånt här?  





Kommentarer
Postat av: IDDE

AHHAH ellan!! det var DU och jag som gjorde det;)

2010-06-24 @ 17:03:02
URL: http://idaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0