14 juni - ♥

Studenten flög förbi. Kan säga att det lätt var den bästa dagen i mitt liv och att jag varje dag skulle välja att gå om gymnasiet med samma klass igen för att få ta studenten en gång till. Dock är det inte bara en dans på rosor att ta studenten. På få dagar har jag förlorat jättemånga människor som betyder jättemycket.

Kan börja med klassen, en hel klass är borta som för mig betyder mycket mer än så. Känns som ett helt kompisgäng är borta trots att jag vet att vi kommer träffas igen. Sedan min bästa vän Sara. Hon kommer alltid finnas där, men inte i grannhuset som hon gjort i snart 19 år. Jag saknar dig redan babyyy.

Nu ska jag slaaaaaaaafa HEJ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0