5 juli - Warm my shoulders and relieve my pain. You're the one thing that I'm missing here.

Svåra val och beslut har aldrig riktigt varit min grej. Nu har jag såklart just därför ställts framför ett val, som enligt mig, är sjukt jobbigt. Att jobba på stadsfesten kanske borde vara de sista man vilja göra, med tanke på att de är Skellefteås högpunkt. Dock är de ändå svårt att säga nej till alla de grejer som erbjuds. Frågan är då vad man ska göra? Singla slant? Fortsätta mitt alkolistiska liv med att festa? Eller kanske ta jobbet? Återstår att se.

De enda jag har sikte på just nu är torsdag. DÅ KOMMER SARAA HEM! Lika så Erica. Tills dess ska jag döda myggor i mitt rum, HEJ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0