29 juli - What am I supposed to do when the best part of me was always you

Sitter ensam i ett stort, mörkt hus ute på landet och trivs inte ett dugg. Dessutom möts jag av mina två största fobier, ensamhet och åska. Ack så dåligt jag mår. Kvällen har annars varit väldigt trevlig. Efter många om och men fick vi fyra stadstjejer igång en eld i bastun och den senare varm. Kvällsbad och mingel. Myspys. De hann också smidas planer för helgen som aldrig förr. Ska bli intressant att se hur detta slutar. Nu ska jag lägga mig och gråta för att jag är så rädd. TJING!


Kommentarer
Postat av: Jullan

Har inte du gått frilufts ellan? ;)

2010-07-29 @ 19:26:53
URL: http://juliaoanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0