1 juli - 22:48

Ligger i sängen helt utslagen. Livet som jag lever är över mina gränser känner jag. Idag lovade jag mamma att vara nykter till stadsfesten. Jag har gett löften förut men dock också brutit dom. Men nu ska jag verkligen försöka tagga ner med festandet. Annars dör jag vid 25. Sen ayaa har jag supit 2-4 dagar i veckan............. hjälp

Istället ska man kanske satsa på fiske. Vi var tidigare i veckan ute och försökte dra upp några små stackare. Dock var fiskelyckan inte jättebra. Elias påstod att de var för sent att åka ut klockan tolv. När de väl nappade blev vi alla så galna och rädda att vi inte fick in den i båten. Allt slutade med att rackaren smet. Han hade mer tur än vi. Jag tror de kan gå bättre nästa gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0