You don’t laugh the way you used to

Shoppingturen till Luleå blev kanske inte riktigt som vi hade tänkt oss, eller iaf inte som jag hade tänkt mig. Tanken var att jag skulle handla julklappar åt min familj och mina vänner. Istället för de kom jag hem med en julklapp åt mig själv - en pälsjacka. Älskar jag den trots att jag blev några hundra fattigare. Likaså blev jag när jag var hos frissan imorse. Nåväl, måste lägga in en extra växel kring julshoppingen. Har kvar en och annan kan man säga.

Roadtripen till Luleå var annars väldigt trevlig, älskar att göra det jag mest älskar med dom jag älskar mest. Ikväll gör jag samma sak. Gör det jag älskar mest med dom jag älskar mest. Vin med tjejerna, hihiihi. Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0