23 december

Eftersom att hela familjen Wiklund har valt att lägga sig klockan elva så roar jag mig med detta. Har inte riktigt likadan dygnsrytm som dom. Hittade de på http://www.wiklundarn.blogg.se

Du heter: Elin Maria Alexandra Wiklund

Smeknamn:
Ellan. Anser inte att Erlino är ett av mina smeknamn!

Låt som när du är ledsen sörjer till? Jason Mraz - Sleeping to dream

Beroende av:
Mobilen

Vad får du oftast komplimanger för? Men lätt fråga? 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Haha. De där är lätt de konstigaste jag varit med om" Pontus 

Var bor du?
Skogen, men man kan också kalla de Sjöbotten

Trivs du där:
Visst!

Äger du några converse:
Nix, inga äkta för de är fult

Sprit, cider, vin eller öl:
Allt förutom öl.

Brukar du bli för full:
Allt är relativt

Vad har du för mobil operatör:
Just nu är min mobil död, så inget?

Är du allergisk i mot något:
Folk som ljuger

Nästa mål i ditt liv:
Klara tentan efter jul

Hur svarar du i mobilen:
Oftast "Hej, det är Elin" beroende på vem som ringer

Vem ringde du senast?
Pope

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Haha, de var bara jag som pratade

Antal timmar sömn inatt:
Typ sju.

Sov du ensam: Nix.

Brukar du komma i tid:
Nej, aldrig.

När mår du bra:
När jag handlat något nytt snyggt plagg, när jag festar och när jag är med dom jag gillar.

Hur känner du dig nu:
 Ont i magen och trött. 

Vad tycker du om fötter:
Det är absolut inget för mig

Hade du en bra kväll igår:
Absolut. Julklappsrace, mys osv

Favorit dryck på morgonen:
Vatten.

Rakar du benen:
Haha JA jag är ingen man.

När brukar du oftast gå och lägga dig:
Aldrig före tolv. Kanske två.

Vill du hellre ha mail än brev: Rör mig inte i ryggen vad jag får.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej tyvärr.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
En massa roliga saker. Bland annat ligga.

Är du bortskämd: Haha ibland kanske.

Vad gör du i morgon: Njuter av livet och firar julafton.

Vad är det värsta du vet?
Åka flygplan och dricka öl.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Alldeles förmycket.

Vad längtar du till?
31 mars då jag ska på bolaget.

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Absolut.

Vad använder du för shampoo?
Lite olika, oftast schwarzkopf

En speciell dag du minns:
Studenten!!!

Hur gammal är du:
19

Tycker du om någon just nu:
Ja!

Om fem månader:
Är jag 20 och har nyligen skrivit mina sista tentor och är klar på basåret. Då är de dags att bege sig.

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Det beror på, någon av mina tjejkompisar eller pope.

Gillar du golf:
Aldrig i livet, jag suger på golf.

Vilken tid gick du upp idag:
I ottan nästan, klockan tio.

Har du sovit i din egna säng inatt:
Ja

Har du strumpor på dig nu:
Nix, barfota.

Är det okej att gråta:
Jo ibland, inte för ofta.

När grät du senast:
Igårkväll när jag såg "Tomten är far till alla barnen". Sjukt??

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa kläder, resa, flytta och skänka resten till rädda barnen.

Bär du glasögon eller linser:
Nix.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Jo, fast mer på killar än tjejer.

Har du piercing:
Alldeles för många i öronen, anväder dom aldrig.

Vill du gifta dig:
Jo, en dag då jag har sjukt mycket flås och kan ha världens största brölopp.

Vill du ha barn:
 Jo, någon dag. 

Är du bra på att laga mat:
Jag fick MVG i HK men kan inte koka ett ägg......

Är du flygrädd:
Ja!

Hur vig är du:
 Lite sjukt så är jag ganska vig 

Är du musikalisk? Nej, dom släktgenerna fick jag inte

Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten

Vilken är din favoritglass:
Glass är inte speciellt gott.

Tror du på ett liv efter döden:
Svår fråga, men nej.

Tycker du om sushi:
De är gott, men endå säger jag nej varje gång någon frågar om vi ska äta.

Vad äter du helst när du ser på film:
Hårda godisar.

Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja

Har du tandläkarskräck:
Nix

Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Kvällsmänniska tveklöst.

Vilken ögonfärg har du:
Blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
 Ja

Biter du på naglarna:
Inga kommentarer.

Röker du:
Nix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0