dan före dopparedan

Dan före julafton, uppesittarkväll med familjen. Årliga traditioner. Julkänslan börjar sakta man säkert krypa sig fram, men de känns ändå inte ens nästan som om de är julafton imorgon. De suger egentligen, för jag älskar julen och allt därtill. Idag har jag hunnit träffat mina småkusiner för första gången på tre år, båda två har blivit jättestora och jättesöta. Önskar jag kunde träffa dom oftare, men ibland är livet som de är.

Nu ska jag fortsätta smutta på mitt mousserande vita vin och mysa med släkten. Hittade en bild från julen -08 typ. Ingen var verkligen sig lik. Elias var en tjockis. Jag en fjortis. Mamma var långhårig och pappa var skäggig. Erik var som vanligt. Haha. Vi hörs senare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0