I don't wanna close my eyes, I don't wanna fall asleep. 'Cause I'd miss you baby and I don't wanna miss a thing.

Genomgått sommarens tråkigaste helg. Jobbat fredag, lördag och söndag samt haft första vita helgen sedan början av maj kanske. Känns som dagarna bara går utan att de händer något nuförtiden, i väntan på att skolan ska börja. Tackvare de har även klumpen i magen blivit större. För trettonde året i rad har jag nu, med egen viljat valt att sätta mig i skolbänken igen. Innan dess ska en vecka i huvudstaden spenderas, kan inte bärga mig tills dess. Nu ska jag börja röra mig mot sängen. Imorgon blir de lunch på tatuung. HEJ.


 Lyckliga dar. På tisdag kommer du hem!!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

Postat av: Anonym

vad ska du plugga för nåt? :)

2010-08-13 @ 17:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0