OBEHAGLIGT JOBBIGA SÖNDAGAR

De har varit rätt seg uppdattering på den här bloggen. Trots detta har man ett antal trogna läsare ändå. Kult! Har spenderat de senaste dagarna i huvudstaden tillsammans med b-rudarna. Slutar aldrig förvånas över hur konstiga saker som kan hända. Men asball har vi haft. Hade faktiskt tänkt vara duktig och visa lite bilder, dock har jag lyckas tappa bort kameran. Någon som minns var jag la den????? Bildvisning får bli senare i veckan.

Söndagar tycks alltid vara jättejobbiga trots att de är en vilodag. Den här söndagen var den jobbigaste på länge. Sovit ca 4 timmar, shoppat bakis i SthlmC och sanerat en lägenhet. På flyget hem var vi som fyra döda fiskar. Därför ska jag med blandade känslor lägga mig och sova nu. Skolstart imorgon......... ÅNGEST förklarar en minimal bit av vad jag känner just nu.


HEEEJDÅÅÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0