9 april - för att jag inte orkar skriva en novell om vad jag har gjort och ska göra idag

Dagens klädsel: Just nu min älsklings-mjukis-dress.
Dagens låt: The Funeral - Band of Horses
Dagens frisyr: Morgonfrilla klockan fem på eftermiddagen. Påminner mig om hur mycket jag måste duscha NU.
Dagens smink: Naenae, inget. Ska de snart bli ändring på.
Dagens händelse: Släktmiddag & FEST
Dagens planer: FEST, mingel och grejer.
Dagens vill ha: Min skatteåterbäring. När får man den?
Dagens saknad: Jag hatar att sakna. Men jaa, Sara Wiklund.
Dagens tråkigaste: Tröttheten och sjukan.
Dagens roligaste: Kommer nog garanterat vara släktmiddagen. King släkt.
Dagens finaste: Mitt rum lite sjukt. Mamma verkar ha städat undan allt från golvet..
Dagens måste: Just nu: duuuusch. Sen: plugg?
Dagens köp: Kan kanske bli första dagen på hundra år jag inte handlar något.
Dagens sjuka: Hoooooooosta, blää.
Dagens kärlek: Till mina tjejjjjar.
Dagens mående: Jättebra förutom hosta, huvudverk och trött.
Dagens personer: Måste bli alla mina släktningar som kommer idag och jag inte träffat på länge.
Dagens citat: "Living the dream"
Nyss: Var med min kusins dotter som är tre år.
Nu: DUSCH!!!!!!
Ser framemot: Kvällen, morgondagen, AYAAA, sommarn, flytten osv.
Tankar: Många tankar kringlar runt.
Dagens bild:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0