11 april - jag går inte isär, när jag går med dig

Då var påsklovet över, pofff. Kan lite sjukt inte minnas vad jag allt mest gjort, uppenbarligen inte mycket nytta. Någon tuff skolstart blir det då heller inte. Imorgon är jag ledig, sen har jag sovmorgon varje dag resten av veckan. WIIE så härligt. Gilla.

Imorgon är det sex veckor kvar tills vi drar till AYAa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan tänka mig att de kommer bli de längsta, jobbigaste och drygaste sex veckorna i hela mitt liv. Jobbigast kommer nog skolan att vara. Tror lärarna går ut med inställningen att döda oss med arbeten innan vi lämnar Anderstorp, skulle i varje fall inte förvånda mig. Haha. De sex sista veckorna på gymnasiet. Gilla eller ogilla FL3?


Sist men inte minst skulle jag vilja dela ut några gratulationer här på bloggen. Först till Quatsi som firar sin nittonde födelsedag här på jorden. Skoj. Hoppas på minst 80 till gumman. Sedan till Viktor VEA som lyckades riktigt bra i helgen. ÄNTLIGEN fick du doppa i grytan. Skoj. Hoppas på minst 80 till gubben.

Kommentarer
Postat av: Fans @ vea

de är lugnt, vea har bara 37 kvar tills 80=)

2010-04-11 @ 23:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0